تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 22:31
71 بازدید
کد خبر : 208274

Google Debunks افسانه های اطراف انواع تغییر مسیر

Google Debunks افسانه های اطراف انواع تغییر مسیر

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از ژورنال موتور جستجو جان مولر ، وکیل مدافع جستجوی Google ، با افسانه های پیرامون انواع تغییر مسیر در ویدئویی برای Google Search Central و بحث های مرتبط در X/Twitter مقابله کرد. این بحث سردرگمی دیرینه در مورد نحوه برخورد Google با

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار بک لینک و به نقل از ژورنال موتور جستجو جان مولر ، وکیل مدافع جستجوی Google ، با افسانه های پیرامون انواع تغییر مسیر در ویدئویی برای Google Search Central و بحث های مرتبط در X/Twitter مقابله کرد.

این بحث سردرگمی دیرینه در مورد نحوه برخورد Google با انواع مختلف تغییر مسیر را برطرف کرد.

 

انواع تغییر مسیر روی pagerank تأثیر نمی گذارد

 

این مکالمه با پرداختن به مولر در مورد موضوعی بسیار مورد بحث در سئو آغاز شد: آیا استفاده از یک تغییر مسیر ۳۰۱ یا ۳۰۲ برای حداکثر PageRank.

 

توصیه او؟ از تغییر مسیر که مطابق با وضعیت شما باشد (موقت ، دائمی و غیره) استفاده کنید.

 

“خبر خوب این است که مهم نیست. از نوع تغییر مسیر صحیح فنی استفاده کنید. “

 

وی ادامه داد که انواع دیگر مانند ۳۰۷ و ۳۰۸ نیز گزینه های معتبری هستند ، زیرا موتورهای جستجو از زمان آغاز کار با تغییر مسیر برخورد کرده اند.

 

هرکسی که از این توصیه شک دارد باید به مستندات Google در کدهای وضعیت HTTP و فیلم های مرتبط از Google Search Central مراجعه کند.

 

هیچ بازه زمانی ثابت برای تغییر مسیر موقت وجود ندارد

 

Lyndon NA ، یک شرکت کننده فعال در گفتگو ، از مولر در مورد جنبه زمانی تغییر مسیر ۳۰۲ و ۳۰۷ سؤال کرد.

مولر گفت هیچ بازه زمانی مشخصی وجود ندارد و متخصصان سئو را در موقعیت معمول انتظار انتظار برای دیدن آنچه اتفاق می افتد پس از به روزرسانی یا حذف یک تغییر مسیر ، ترک می کند.

 

تغییر مسیر دائمی قابل برگشت است

 

برخلاف تصور عامه که تغییر مسیر دائمی غیر قابل برگشت است ، مولر با اجازه دادن به متخصصان سئو می دانند که تغییر مسیر دائمی در واقع دائمی نیستند.

 

این بینش پارادایم را تغییر می دهد که چگونه متخصصان باید “ماندگاری” تصمیمات خاص سئو را در نظر بگیرند.

 

سئو فنی هنوز هم مهم است

Yigit Konur ، یکی دیگر از مشارکت کنندگان در گفتگو ، ادعا کرد که سئو فنی روزانه کمتر قابل توجه است.

مولر با این دیدگاه مخالفت کرد و اظهار داشت که سئو فنی “همچنان پایه و اساس همه چیز ساخته شده در وب باز است.”

روشن کردن نور بر اثرات تغییر مسیر

 

این مکالمه به لایه برداری از لایه های افسانه ها و سوء تفاهم در مورد انواع تغییر مسیر و کدهای وضعیت HTTP کمک کرده است ، و به متخصصان سئو این امکان را می دهد تا بر اساس حقایق استراتژیک کنند نه فرضیات.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.