تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 - 12:16
113 بازدید
کد خبر : 208344

اسپیکر جی بی ال چی بخریم؟

اسپیکر جی بی ال چی بخریم؟

  برند جی بی ال یک نام آشنا در صنعت لوازم صوتی الکترونیکی است که با تولید انواع اسپیکرها و ساندبارها به بسیاری از خانه‌ها راه یافته است. جی بی ال اسپیکرهای بسیار متنوعی به بازار عرضه کرده است که هر یک با ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود برای کارهای مختلفی مناسب است.

 

برند جی بی ال یک نام آشنا در صنعت لوازم صوتی الکترونیکی است که با تولید انواع اسپیکرها و ساندبارها به بسیاری از خانه‌ها راه یافته است. جی بی ال اسپیکرهای بسیار متنوعی به بازار عرضه کرده است که هر یک با ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد خود برای کارهای مختلفی مناسب است. در صورتی که شما هم می‌خواهید اسپیکرهای جی بی ال را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا با مدل‌های مختلف این سیستم‌های صوتی آشنا شوید. در ادامه برخی از بهترین اسپیکرهای جی بی ال معرفی شده‌اند تا شما بتوانید بهتر درباره‌ی خرید تصمیم بگیرید.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال PARTY BOX 310

در حال حاضر اسپیکرهای بلوتوثی بهترین اسپیکرهای بازار هستند، چرا که کاربری ساده‌تری دارند و در صورت نیاز به کاربران اجازه می‌دهند اتصال وایرلس و اتصال با سیم برقرار کنند. مدل PARTY BOX 310 هم جزو این اسپیکرهای بلوتوثی است که قدرت صدای بالایی دارد  و با وجود ابعاد بزرگ، حمل و نقل آن کار سختی نیست. جی بی ال برای حل مشکل ابعاد بزرگ و سنگین بودن اسپیکر، برای آن چرخی طراحی کرده است که حمل و نقل را آسان می‌سازد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال PARTY BOX 310

خوشبختانه این مدل ضد آب است و با وجود باران و قطره‌های آب به راحتی از پا در نمی‌آید. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر قابلیت TWS است که به شما اجازه می‌دهد چندین اسپیکر جی بی ال را با بلوتوث به هم متصل کنید و از صدای بلند موزیک لذت ببرید. استفاده از کابل AUX هم چنین امکانی را فراهم می‌کند. PARTY BOX 310 همچنین پنلی مخصوص دی‌جی‌ها دارد که حتی در تاریکی هم با نور مخصوص خود روشن است و امکان کنترل موزیک را فراهم می‌کند. البته کاربران همچنین می‌توانند برای کنترل موسیقی و پلی‌لیست‌ها از اپلیکیشن مخصوص اسپیکرهای جی بی ال کمک بگیرند که تمام امکانات مربوط به موزیک و تنظیمات را در خود جا داده است.

در صورتی که خواننده یا نوازنده هستید، حتما به خرید اسپیکر بلوتوثی جی بی ال PARTY BOX 310 فکر کنید؛ چرا که این مدل از قابلیت اتصال گیتار و میکروفون برخوردار است و امکان برگزاری یک اجرای زنده‌ی باکیفیت را به وجود می‌آورد.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال PARTYBOX ON THE GO

اگر طرفدار اسپیکرهای ساده‌تر و سبک‌تر هستید و به امکانات پیچیده نیازی ندارید؛ می‌توانید به خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال PARTYBOX ON THE GO فکر کنید. این اسپیکر پرتابل هم در دسته‌‌ی مدل‌های بلوتوثی قرار می‌گیرد؛ اما نسبت به برخی از اسپیکرهای رده بالای جی بی ال، حمل و نقل آسان‌تری دارد. البته ساده‌تر بودن این مدل باعث نشده که از کارایی آن کاسته نشود و این اسپیکر همچنان مانند برخی از مدل‌های دیگر از قابلیت اتصال میکروفون و گیتار برخوردار است و باتری آن حدود ۵ ساعت کارایی دارد. مهم‌تر از همه این است که PARTYBOX ON THE GO ضد آب است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال PARTYBOX ON THE GO

کاربران از کیفیت و میزان بیس صدا در این مدل رضایت دارند و معتقدند که این اسپیکر کاملا برای پخش موزیک‌های بیس دار با صدای بلند مناسب است؛ چرا که کیفیت موزیک حتی در بلندترین حد صدا هم خدشه‌دار نمی‌شود. کیفیت صدای اسپیکر چنان واضح است که بسیاری از کاربران برای تماشای فیلم و سریال و گوش دادن به پادکست هم آن را توصیه کرده‌اند.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال PARTY BOX 710

اسپیکر قابل حمل جی بی ال PARTY BOX 710 یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین اسپیکرهای جی بی ال است که انواع امکانات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قدرت این اسپیکر ۸۰۰ وات است و برای همین صدا با بهترین کیفیت به گوش مخاطب می‌رسد. جی بی ال در تولید این مدل به زیبایی بصری هم اهمیت داده است و کاربران بر این باورند که نورپردازی اسپیکر یکی از زیباترین انواع نورپردازی‌ها به شمار می‌آید.

اسپیکر قابل حمل جی بی ال PARTY BOX 710

اسپیکر PARTY BOX 710 هم مانند خیلی از بهترین اسپیکرهای جی بی ال خاصیت ضد آب دارد و برای همین مناسب پخش موزیک در فضای باز، استخر و ساحل است. قابلیت TWS هم به کاربران اجازه می‌دهد چندین اسپیکر جی بی ال را به هم متصل کنند و صدای موزیک را ارتقا دهند. این قابلیت به ویژه برای برگزاری مهمانی در فضای باز مناسب است. 

با این که وزن این مدل کمی سنگین بوده و ابعاد آن بزرگتر از اسپیکرهای عادی است، کاربران به کمک چرخ و دسته‌ی مخصوص اسپیکر به راحتی آن را هر کجا که می‌خواهند، می‌برند. امکان اتصال گیتار و میکروفون هم باعث شده نوازندگان و خوانندگان از این مدل استقبال کنند و به فکر خرید آن باشند. در نهایت اپلیکیشن مخصوص جی بی ال نیز با این مدل همخوانی دارد؛ از این رو کاربر می‌تواند در مهمانی به راحتی و بدون وابستگی به دستگاه اسپیکر، موزیک را کنترل کرده و تنظیمات را به دلخواه تغییر دهد.

سخن پایانی

اسپیکرهای جی بی ال با وجود امکانات فراوان، همچنان قیمت مناسبی دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود برای خرید یک مدل مناسب برنامه‌ریزی کنید. اگر پس از خواندن این مطلب احساس می‌کنید که همچنان به تحقیق و بررسی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید به کمک فروشگاه‌های آنلاینی همچون وبسایت نکست کالا انواع اسپیکرهای بازار را با هم مقایسه کرده و سطح قیمت‌ها را بسنجید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 19 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.